Pagina's

vrijdag 10 februari 2017

Favoriete parfum van dit moment ♥︎

Hoihoii!
Vandaag heb ik eindelijk weer een artikel voor jullie.
Sorry dat ik zolang niks geplaatst heb, maar ik had niet echt inspiratie voor een artikel en dan schrijf ik liever even geen artikel, dan dat ik snel een artikel in elkaar flans, die dan niet zo goed is zegmaar.

Maar zoals ik al zei, heb ik weer een artikel!
Vandaag laat ik jullie mijn favoriete parfum van dit moment zien.
Benieuwd welke parfum dat is? Lees dan gauw verder.
















Elke ochtend als ik bij mijn make-uphoekje sta is de keuze best lastig.
Ik heb veel verschillende soorten parfums, die totaal anders ruiken.
Om een of andere manier pak ik toch elke dag het luchtje van Tommy Hilfiger.
Ook als ik mezelf voorneem om een keer een ander luchtje op te doen, oeps.
Ik denk dat dit voor sommigen wel herkenbaar zal zijn haha.

Maar goed, het is dus Tommy girl van Tommy Hilfiger.

Het is een frisse, maar toch vrouwelijke geur.
Het is een combinatie van appelbloesem, bessen en camelia.
















De flacon is simpel, maar ziet er wel mooi uit.
In het midden staat tommy girl in roodkleurige letters, net zoals op de verpakking.
Op de zilverkleurige dop staat ook nog een keer Tommy Hilfiger.


Tommy girl is o.a. bij de Kruidvat te koop.
Zo is 100 ml maar €17,50.


See you soon!

Liefs,
Manuela ♥︎

Geen opmerkingen:

Een reactie posten